Laikant ir tempiant langą už šoninio krašto, duplikuojamas langas.
Laikant Ctrl - apkeičiama langų vietos.
Laikant Shift - langas iššoka iš pagrindinio blender lango.
T/K - Įjungia/Išjungia kairiąja/dešinąją nustatymų juostą
Ctrl+Space - Įjungia objekto transformaciją.
Tab - Keičia tarp Keitimo Objektų režimo.
Shift-A - Atidaro Add meniu(kur galima pridėti skirtingus objektus)
M - Perkelia objektą į kitą kadrą.
Ctrl - Rodyklė į viršų - Pereina iš dviejų langų į vieno lango režimą/ nuspaudus dar kartą, grįžta į vieno lango režimą.
M - Perkelia objektą į kitą kadrą.
Ctrl - Rodyklė į viršų - Pereina iš dviejų langų į vieno lango režimą/ nuspaudus dar kartą, grįžta į vieno lango režimą.
Kamera
Ctrl+Shift+0 - snap to view. Perkelia kamerą į dabartinį matymą.
Objektų keitimas.
R- rotate. Objekto sukimas.
S - size. Mastelio keitimas
Shift + D - dublicate. Daro objekto kopiją.
Edit Režimas
W - Atidaro special meniu(Edit režime, kur galima sujungti(merge) taškus)
Shift + S - Snap to meniu.
Ctrl + Space - Paslepia X,Y,Z rodykles.
Ctrl + Kairės pelės mygt. - Deda taškus.
Shift + S - Snap to meniu.
Ctrl + Space - Paslepia X,Y,Z rodykles.
Ctrl + Kairės pelės mygt. - Deda taškus.
F - sujungia taškus.
G - Judina taškus.
E - Extrude, Objekto kopijos išstumiamas iš pažymėtos vietos.
o - Proporcionalus keitimas. Didinant vieną elementą, keičiasi ir kiti.
E - Extrude, Objekto kopijos išstumiamas iš pažymėtos vietos.
o - Proporcionalus keitimas. Didinant vieną elementą, keičiasi ir kiti.
Proporcionalus keitimas |
Shift + Dešnis pelės mygtukas - žymi objekto taškus.
C - Kaip ir Shift + Dešnis pelės mygtukas vienu kartu leidžia pažymėti kelias linijas, ratuku reguliuojama žymėjimo plotas. Vidurinis pelės mygtukas atžymi objektus.
B - žymėjimas apjungiant objektų grupes.
P - atskiria pažymėtą objektą.
C - Kaip ir Shift + Dešnis pelės mygtukas vienu kartu leidžia pažymėti kelias linijas, ratuku reguliuojama žymėjimo plotas. Vidurinis pelės mygtukas atžymi objektus.
B - žymėjimas apjungiant objektų grupes.
P - atskiria pažymėtą objektą.
Node Editor
Laikant Ctrl galima nutraukti ir sujungti jungtis tarp blokų
Shift + A - Add node. Prideda bloką. Galima pridėti kelis Shader blokus ir juo sujungti su Mix Shader bloku
Šviesos šaltinis:
Bet kurį objektą galima paversti į šviesos šaltinį, pakeitus:Material -> Pridedam + New, tuomet pakeičiam atsiradusį nustatymą Surface->Emmision
(Būtina pakeisti Blender Render į Cycles Render)
Texture:
Node Editor -> Shift A -> Texture -> Image Texture
Pereiti į UV Editing režimą. Nueiti į Shading/UVs/ -> UV Mapping -> Unwrap.
Kitas būdas:
Ctrl+E -> Mark Seam ir U -> Unwrap .
Node Editor grindų nustatymai |
Kreivę.tekstą, ar kitą pridėtą objektą su Shift + A, galima pakeisti į tinklelį (mesh), Object Mode režime nuspaudus Alt+C
Limited disolve - Sumažins paversto mesh'o taškų kiekį.