2016 m. birželio 14 d., antradienis

Blender 3D objektams

Langai

Laikant ir tempiant langą už šoninio krašto, duplikuojamas langas.
Laikant Ctrl - apkeičiama langų vietos.
Laikant Shift - langas iššoka iš pagrindinio blender lango.

T/K - Įjungia/Išjungia kairiąja/dešinąją nustatymų juostą
Ctrl+Space - Įjungia objekto transformaciją.
Tab - Keičia tarp Keitimo Objektų režimo. 
Shift-A - Atidaro Add meniu(kur galima pridėti skirtingus objektus)
M - Perkelia objektą į kitą kadrą.
Ctrl - Rodyklė į viršų - Pereina iš dviejų langų į vieno lango režimą/ nuspaudus dar kartą, grįžta į vieno lango režimą.

Kamera

Ctrl+Shift+0 - snap to view. Perkelia kamerą į dabartinį matymą.

Objektų keitimas.

R- rotate. Objekto sukimas.
S - size. Mastelio keitimas
Shift + D - dublicate. Daro objekto kopiją. 

Edit Režimas

W - Atidaro special meniu(Edit režime, kur galima sujungti(merge) taškus)
Shift + S - Snap to meniu.
Ctrl + Space - Paslepia X,Y,Z rodykles.

Ctrl + Kairės pelės mygt. - Deda taškus.
- sujungia taškus.
G - Judina taškus.
EExtrude, Objekto kopijos išstumiamas iš pažymėtos vietos.
o - Proporcionalus keitimas. Didinant vieną elementą, keičiasi ir kiti.
Proporcionalus keitimas


Shift + Dešnis pelės mygtukas  - žymi objekto taškus.
C - Kaip ir Shift + Dešnis pelės mygtukas vienu kartu leidžia pažymėti kelias linijas, ratuku reguliuojama žymėjimo plotas. Vidurinis pelės mygtukas atžymi objektus.
B - žymėjimas apjungiant objektų grupes.
P - atskiria pažymėtą objektą.

Node Editor

Laikant Ctrl galima nutraukti ir sujungti jungtis tarp blokų 
Shift + A - Add node. Prideda bloką. Galima pridėti kelis Shader blokus ir juo sujungti su Mix Shader bloku


Šviesos šaltinis:

Bet kurį objektą galima paversti į šviesos šaltinį, pakeitus:
Material -> Pridedam + New, tuomet pakeičiam atsiradusį nustatymą Surface->Emmision
(Būtina pakeisti Blender Render į Cycles Render)

Texture:

Node Editor -> Shift A -> Texture -> Image Texture

Pereiti į UV Editing režimą. Nueiti į Shading/UVs/ -> UV Mapping -> Unwrap.
Kitas būdas:
Ctrl+E -> Mark Seam ir U  -> Unwrap .
Node Editor grindų nustatymai
Kreivės, Tekstas

Kreivę.tekstą, ar kitą pridėtą objektą su Shift + A, galima pakeisti į tinklelį (mesh), Object Mode režime nuspaudus Alt+C

Limited disolve  - Sumažins paversto mesh'o taškų kiekį.